Kristin_nord Skrevet 12. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2020 Endelig! Noen flere som skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lmari Skrevet 13. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2020 Yessss, GLEDER meg! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 13. Juni 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2020 1 time siden, Lmari skrev: Yessss, GLEDER meg! ? Det er du ikke alene om ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 14. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2020 Helt abstinenser, gleder meg veldig ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 14. Juni 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2020 Hvis været er likt som nå så blir det ikkeno på oss, har ikke ac i bilen og orker ikke pine hundene den bilturen bare fordi jeg har lyst ? så får se hva slags vær som er spådd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts