Gå til innhold
Hundesonen.no

hundetrninga i dag


~Marlene~

Recommended Posts

mira fikk til å sitte isneen! :) er så stolt av gojenta mi=)

pluss at hun er meget vanskelig å få kontakt med etter at hun ble skremtav en hund men det gikk over!

å da vi hadde inkalling fra bli holdte en mann henne. første gangen hørte hun ikke på meg. andre gangen kom hun og satte seg på min VENSTRE side :lol::D

er så happy atte!

å jeg møtte en utrolig sjønn aussie jente som het Zippi. hun var fra aussie gårdens kennel men jeg klarer ikke finne ut hvilket kull hun er fra.pcn min er for dom til å vise det :icon_redface:

noen som kan gjøre det for meg?

ps: hun var blue merle med lang hale :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mira fikk til å sitte isneen! :D er så stolt av gojenta mi=)

pluss at hun er meget vanskelig å få kontakt med etter at hun ble skremtav en hund men det gikk over!

å da vi hadde inkalling fra bli holdte en mann henne. første gangen hørte hun ikke på meg. andre gangen kom hun og satte seg på min VENSTRE side :lol:;)

er så happy atte!

å jeg møtte en utrolig sjønn aussie jente som het Zippi. hun var fra aussie gårdens kennel men jeg klarer ikke finne ut hvilket kull hun er fra.pcn min er for dom til å vise det :icon_redface:

noen som kan gjøre det for meg?

ps: hun var blue merle med lang hale :P

¨

Sikker på at det ikke var fra Aussieboxy? BMy Zippi Zu Girl av Aussieboxy? I såfall er hun red merle :lol: De bor nå ihvertfall i Alta...

http://home.online.no/~oonabru/start.htm Under valperom, våre kull, B My-kullet :)

Bmy_ZippiRedning4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

Sikker på at det ikke var fra Aussieboxy? BMy Zippi Zu Girl av Aussieboxy? I såfall er hun red merle :P De bor nå ihvertfall i Alta...

http://home.online.no/~oonabru/start.htm Under valperom, våre kull, B My-kullet :)

Bmy_ZippiRedning4.JPG

å det kan jo gått henne da! kanskje hun blanda dem :P tusen takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...