Daniel Skrevet 10. Februar 2020 Rapporter Skrevet 10. Februar 2020 Hei Min hund har en stund hatt eksem liknende tilstander i pelsen sin, hvitt flass med dårlig lukt fra de stedene på kroppen pelsen er tettest? Har prøvd en del råd men men det blir liksom ikke bedre, noen som har vært borti noe som dette før? Hunden er halvt sjefer rest er huskey og labrador. Mvh meg og Prima55kg Siter
simira Skrevet 10. Februar 2020 Rapporter Skrevet 10. Februar 2020 Er rådene du har prøvd fra dyrlegen? Her må du vel til med noe spesialshampo tipper jeg. Hva har du prøvd? Siter
Daniel Skrevet 11. Februar 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2020 Hei Jeg har prøvd forskjellige typer shampo og kjerringråd, jeg prøvde til og med klippe av all pels der lukt kommer fra, det forsvinner sikaom litt da men kommer tilbake med pelsen, spesialsjampo.? Noen tips om det? Siter
simira Skrevet 11. Februar 2020 Rapporter Skrevet 11. Februar 2020 Hvis du ikke har vært hos dyrlegen så ville jeg gått dit først. De har også spesialshampo som går på hudproblemer. Siter
Recommended Posts