Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsburet

Anne

Recommended Posts

Ble litt ispirert av en katte-tråd jeg leste på et annet forum. De hadde de fikset opp utstillingsburene med diverse pynt. Lurer på om det er noen her som gjør det? Eller er buret et bur?

Selv har jeg ingen planer om å dill dall på mitt bur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På katteutstillig er det o litt annet :lol:

Der er det påbudt (?) med burpynt, burpynt pleier å bestå av litt skjermende "vegger", bæsje kasse, matskåler og noen klatremøbler (små) eg en ligge plass, det angengier jo av prisen hvor mye av det man får :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg pynter ikke, Jeg hiver et pledd over slik at Pito ikke skal stå og gaule på alt som kryper forbi.

Men jeg har tenkt å skaffe meg et burtrekk med lommer og navn på , for det syns jeg erlitt kult og praktisk :icon_redface: pledd er så stort og dra med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn evt. premier vi vinner der og da nei, og pledd oppå. Har også tenkt å skaffe burtrekk, men først når jeg får større bur med plass til to :icon_redface: Helst med hjul! Noen som har det og/eller vet hvor de selger det? (ikke løse hjul, men bur med fastsveisa hjul og "bord" oppå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa laget mine hjul (da sparte jeg en tusing) og så har jeg gamle bilmatter eller sånn derre gulv matte oppå og vips så har du bord :lol:

Heldig som har fått sveisa på hjul da! Hmm, kanskje smiske med gubben, han kan klare det på skolen :icon_redface:

Det med bilmatter var smart! Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter aldri burene mine. Men har sett endel som har laget fine trekk til metallburene sine. Da ofte med kennel navn og siluett av rasen.

Har også sett endel som har laget tykke myke burputer som matcher hunden.

Det er nok for de litt mer fingernemme...altså ikke meg :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...