MegaMarie Skrevet 20. Oktober 2019 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2019 Lille Blondie trenger pass torsdagskveld 24 oktober til lørdag formiddag 26 oktober. Hun er veldig snill, krever ingenting annet enn selskap de timene man ikke er på jobb/skole, men er gjerne med på korte turer (4-5 km). Håper noen kan passe eller kjenner noen som kan ? Ikke alltid lett å finne hundepasser når man er ny i byen. Siter
simira Skrevet 23. Oktober 2019 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2019 (endret) Ååå, skulle ønske vi var tilbake, men kommer hjem fra ferie på lørdag. Lille Musa. ❤️ Har du flyttet? Velkommen til byen! Og si fra om det er helt krise, kan se hvem jeg kan grave opp. @trill? Endret 23. Oktober 2019 av simira Siter
trill Skrevet 24. Oktober 2019 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2019 12 timer siden, simira skrev: Ååå, skulle ønske vi var tilbake, men kommer hjem fra ferie på lørdag. Lille Musa. ❤️ Har du flyttet? Velkommen til byen! Og si fra om det er helt krise, kan se hvem jeg kan grave opp. @trill? Jeg er borte selv, dessverre Håper det ordnet seg! Siter
Recommended Posts