Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor stor plass hos Piczo?


Renate A

Recommended Posts

Når jeg hadde piczo var det endel tull med det, som for eks engang jeg hadde plassert bilder på rekke og rad nedover, når jeg gikk inn på siden etterpå lå de oppå hverandre. Hadde mange ganger problemer med å logge inn å.. Bare til info :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha hjemmeside om en bedrift/tjenster, så unngå slike sider med masse reklame. Piczo er irriterende.

Start har et reklamefritt alternativ. Fungerer veldig bra. 30MB lagringsplass.

Jeg holder på med en fra freewebs nå, der er det iallefall ikke noen popups... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har piczo nå og den funker helt fint. Ikke så mye reklame heller. Ogå er det vel noe som heter reklameblokkering?

Reklameblokkeringen tar ikke Piczopopupen - av en eller annen grunn.. Liker ikke sidene heller, hater å måtte trykke meg tilbake for hvert menyvalg..

Jeg holder på med en fra freewebs nå, der er det iallefall ikke noen popups... :(

Har du lov til å ha kommersielle ting på gratis leverandører? Det mener jeg man ikke har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklameblokkeringen tar ikke Piczopopupen - av en eller annen grunn.. Liker ikke sidene heller, hater å måtte trykke meg tilbake for hvert menyvalg..

Det går ann å gjøre hvis man lager menyen for hver side, da slipper man å trykke tilbake(men veldig få som gjør det da :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklameblokkeringen tar ikke Piczopopupen - av en eller annen grunn.. Liker ikke sidene heller, hater å måtte trykke meg tilbake for hvert menyvalg..

Har du lov til å ha kommersielle ting på gratis leverandører? Det mener jeg man ikke har...

Jeg kommer ikke til BARE å ha massasjen opå denne siden, jeg kommer nok til å holde profilen mye lavere enn mange andre som jeg har sett reklamere for forskjellige ting.

Jeg driver jo ikke noe firma ennå, går kun på skolen, når jeg setter igang for meg selv kommer det også til å komme en mer profesjonell side. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...