Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi (15. mnd) enda ikke fått sin første løpetid...

Ane_

Recommended Posts

Kan det være normalt at det tar så lang tid før første løpetid?

Må bare fortelle en litt morsom ting:

Mamma og jeg var på besøk hos mormor i helgen. Hun spør om Fibi har fått løpetid enda, og vi svarer nei.. Da sier mormor "Tror dere hun er homofil?" :)

Da vi sier mamma "så du tror at lespiske ikke har mensen?"

"Det er ikke det samme i det hele tatt" svarer mormor da...

Mamma forteller at når kvinner får mensen betyr det at de er kjønnsmodne og det har samme betydning for hunder...

Mormor skjønte ikke helt at ikke vi var med på den at Fibi helt sikkert var lesbisk.. Må bare le jeg altså... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte: hun er ikke sterilisert.

Psycholynx: Jeg regner med det hvertfall.. Vet at mamma har sjekket jevnlig.. om hun har vært hoven o.l. Men det kan jo faktisk hende at hun har sånn at man nesten ikke legger merke til det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte: hun er ikke sterilisert.

Psycholynx: Jeg regner med det hvertfall.. Vet at mamma har sjekket jevnlig.. om hun har vært hoven o.l. Men det kan jo faktisk hende at hun har sånn at man nesten ikke legger merke til det ja...

tror liksom jeg ville tenkt dette iallefall, men det er meg da.. :) Er jo en mulighet for at dere ser det neste gang liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiLi har heller ikke fått sin, hun er 1 år.. Men småhunder pleier jo å få tidligere. Lurer iblant på om hun har hatt den og jeg ikke har fått det med meg, men synes det er rett. Dyrlegen sa til meg at det kan godt hende hun venter til våren, når hun ikke har fått den ennå, så den kommer vel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Mormor da......... ;)

Mormoren min syns homofile er litt skumle hun da....! :rolleyes: Mamma danset proffesjonelt når hun var ung og partneren hennes var homo. Når mormor fikk vite det så nektet hun mamma å danse mer med han for hun kunne jo bli smittet!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Mormor da......... ;)

Mormoren min syns homofile er litt skumle hun da....! :rolleyes: Mamma danset proffesjonelt når hun var ung og partneren hennes var homo. Når mormor fikk vite det så nektet hun mamma å danse mer med han for hun kunne jo bli smittet!!! :P

:D Ja det er klart..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...