Monika! Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Er det noen som kunne gitt meg en forklaring på hvordan man bruker det? skjønner mindre av det.. Skulle gjerne ha lastet opp siden min på start men jeg får det ikke til. begynner å bli minimalt plass på home <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Skjønte ingenting av Smart FTP jeg, men det er ikke noe problem når man kan bruke FTP Commander! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Men trodde man måtte bruke smart FTP på start.no jeg. Om ikke så har jeg opplastingsprogram fra før av, men får det ikke til å funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Skjønte ingenting av Smart FTP jeg, men det er ikke noe problem når man kan bruke FTP Commander! FTP commander? Hvor laster man det ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Jeg(rettere sagt broren min) søkte på det i google, så kom det opp sider man kunne laste det ned fra. Hva skulle man gjort uten brødre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Men trodde man måtte bruke smart FTP på start.no jeg. Om ikke så har jeg opplastingsprogram fra før av, men får det ikke til å funke Hm... Det vet jeg ikke. Har bare prøvd å laste opp til home, men trodde det fungerte på samme måte på start... Du kan jo laste ned FTP Commander og prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Jeg(rettere sagt broren min) søkte på det i google, så kom det opp sider man kunne laste det ned fra. Hva skulle man gjort uten brødre? Det er vel det eneste de duger til Det er brødrene mine som må fikse på alt gale jeg gjør med pc-en min B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar