Bleu Skrevet 18. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2018 Hei, De siste tre dager har min beagle begynt å røyte veldig! Det kom egentlig som lyn fra klar himmel. Hun klør seg mye og rister seg flere ganger om dagen. Har kikket på huden hennes, men ingen tegn til et hudproblem. Heller ingen tegn på tørr pels. Det jeg lurer på er om dette kan skyldes været? At det nå skifter fra vinter til vår, har hørt fra et vennepar om at deres hund også har begynt å røyte mer i det siste. For ordens skyld kan det nevnes at vi kjøper ordentlig fór anbefalt av veterinær. Takk for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2018 Ja, tiden for røyting nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleu Skrevet 18. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2018 Tusen takk for svar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 19. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2018 Jeg må jo si du er heldig om den bare har røytet merkbart i 3 dager. Min røytet 365 dager i året i 10år. Merket lite forskjell mellom røytetid og til vanlig etter han fikk voksenpels. Furminatoren var min beste venn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts