Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vanskelig. Skuddredd hund kan være helt forferdelig det også, ikke hatt selv, men jeg har bodd med en noen år. Men HD påvirket kropp er hver dag, det trenger ikke lydsensitivitet å være. 🤔  Skal du bruke hunden hardt/i sport/som redningshund om den egner seg? Hva vil hemme deg og hundens hverdag mest? Dårlige hofter eller lyder?  Er sannsynligheten for at du får i både pose og sekk hos noen andre ved en senere anledning høyere? 
    • For meg, ja. Men nå har jeg levd med en hund med HD i 13 år, og det er noe jeg absolutt vil unngå å oppleve igjen.
    • Kanskje en fylt kong, f.eks. med V&H? Fryser du den i forkant så varer den lenger☺️
    • Hei! Valpen er nå snart 6 mnd gammel og har mer eller mindre blitt "ferdig" med snusematte og puslespill. (Han løser de for fort..) Jeg kunne trengt noen tips til mental stimuli jeg kan gi han under arbeidstid, gjerne som kan lages i forveien. Han er med meg på jobb så det er vel egentlig bare fantasien som setter stopper her. Har tilgang til kjøleskap men ikke fryser, så det burde være noe jeg kan fryse dagen før eventuelt - hvis det skal fryses. Tar imot alle tips med åpne armer!!
×
×
  • Opprett ny...