Guest Belgerpia Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 Noen ganger når man bestiller fra grossist så får man litt flere enn det man tenkte man burde ha. Så - jeg har altså 2 stykk Kong (str. medium, classic rød original) 2 stykk Wubba Kong (str. medium) Til salgs. Pris for Kong - kr 100,- pluss frakt om den må sendes. Pris for Wubba kong - kr 80 pluss frakt om den må sendes Kan evnt hentes på Bryn frem til to i dag, jeg kan ta med til romjulsutstillingen på Letohallen eventuelt kan den hentes på Kråkstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 Eh, hallo? Vi vil ha! Alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 Just now, 2ne said: Eh, hallo? Vi vil ha! Alle Ukei - da er de vel solgt da ha ha ha ha ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 Da blir det glade pudler her, den ene kongen vi hadde en halvdel av, er borte, og den flytende wubbakongen er partert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 38 minutes ago, 2ne said: Da blir det glade pudler her, den ene kongen vi hadde en halvdel av, er borte, og den flytende wubbakongen er partert Vel - da blir de med til Leto, eller til Haga før - om jeg tenker at jeg kjører til Haga i romjula Nå trenger jeg bare klatretau til de to kongene jeg skal ha selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts