Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Noen som har erfaring med Købers hundefôr?   Hunden min startet på det i går (lam og ris), fordi hun til tider klør litt på potene og ofte får litt myk avføring av alle andre typer fôr, så prøver å minimere ingrediensene hun får i seg. Leser at hunder får mye avføring på det, og erfarte det samme i dag tidlig. Er det egentlig en ulempe? Nyttiggjør hun seg dårlig av fôret når det kommer mye ut igjen, slik at hun vil trenge mer mat for å holde vekta osv.? Var fast avføring, så det er jo et godt tegn hvertfall
    • Så tre stk med C fra forrige kull er for deg verre enn linjer med 3 på skudd?
    • Jeg synes det høres ut som det er vel mye HD i linjene til tispe 2, så jeg hadde gått for tispe 1.
    • Er det noen som har noe kjennskap til rasen Bergamasco som kan dele noe?
    • Hannhunden som skal brukes har A, og hans søsken er frie. Han har ingen kull fra før, som gjør det enda vanskeligere, men er fra linjer som har avlet veldig bra på ledd. Tispe 2 har selv b. Hannhunden som ble brukt på forrige kull er også fri selv, men har gitt litt ymse. Har rett under 100 i under om jeg husker riktig. Jeg tror prelim  HD-index på kullet er under 90, men så er det heller ingen i slekta på tispesiden som ligger på skk. Tispa har 79 i index på sv-doxs
×
×
  • Opprett ny...