Orca Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 13 timer siden, Sprettballen skrev: Jeg er bare fascinert over folk som kan ha tissepads/aviser på gulvet i stua o.l. Alle mine valper har hatt det som sin livs oppgave å makulere alt sånt som er lagt fram Sånt er nemlig mye kulere enn alle lekene og alt annet Var slik hos meg og, men iblandt, hvis jeg la den på gulvet mens hun ikke så på, gikk det fint og den lå der til neste raptus Prøvde jeg derimot å legge den på gulvet mens hun så på, da var det fullt angrep av tissepad Og hun løp ofte avgårde med den, gjerne med tiss på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kitsune Skrevet 10. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2017 Tusen takk for alle svar og gode råd! Jeg kjøpte meg billett til Dogs4all i Lillestrøm neste helg, så får vi se hva jeg finner ut av der. Uansett en stund til jeg planlegger å ha hunden i hus (1,5 år) så vi har litt tid til å bestemme oss for rase og undersøke om kull eller omplassering? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts