Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny telefon : Nokia 8 ?

Recommended Posts

Guest Michellus
Skrevet
On 1.11.2017 at 10:14 AM, yurij said:

Noen som har denne? Evt svakheter ved telefonen og kvalitet på kameraet?  Eller andre forslag til telefon med BRA kamera ? 

Ikke peiling på Nokia 8, annet enn erfaring fra jobben, men vet at S7 Edge lenge var standarden på hvordan et mobilkamera kan og burde være. :)

Hva har du nå? Foretrekker du Android, IOS eller Windows Phone? :)

Skrevet
1 time siden, Michellus skrev:

Ikke peiling på Nokia 8, annet enn erfaring fra jobben, men vet at S7 Edge lenge var standarden på hvordan et mobilkamera kan og burde være. :)

Hva har du nå? Foretrekker du Android, IOS eller Windows Phone? :)

Windows og foretrekker helt klart det men det er jo slutt . Kameraet er egentlig det eneste som betyr noe så jeg har bestemt meg for å reparere min gamle Lumia 1020. Tror ingen matcher kameraet i den så får den heller være gammel

Guest Michellus
Skrevet
23 hours ago, yurij said:

Windows og foretrekker helt klart det men det er jo slutt . Kameraet er egentlig det eneste som betyr noe så jeg har bestemt meg for å reparere min gamle Lumia 1020. Tror ingen matcher kameraet i den så får den heller være gammel

Er du fornøyd med den, så beholder du den! :D Selv har jeg null peiling på Lumia, annet enn at APN innstillingene var vanskelig å få til.

S7 og S7 Edge er det "alle" synes lenge var standard i forhold til kvalitet. Hvert fall når jeg så etter tlf i våren. Ikke peiling nå om tiden. Sånn om du skulle ombestemme deg. :)