Bellare Skrevet 28. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2017 Har rydda litt i hundetinga, så på tide og selge unna litt ting Kan hentast i Naustdal eller leverast i Førde. Kan også ta det med til Lillestrøm under D4A, då eg er der søndagen. 20,- Regndekken - 50 cm (aldri brukt) AVLAGT 20,- Rundsydd halsbånd - 35 cm 500,- Rosa stellekoffert/utstillingskoffert utan nøklar. 150,- Resco combination kam 20,- Kam 20,- Liten fintagga kam Gratis børste 80,- Pet silk coat oil finish (full flaske) 180,- Pet silk leav-in conditioner (2 flasker, en full og en som så vidt er påbegynt) 50,- Jean Peau Eye care (påbegynt) 150,- Pet silk liquid silk serum finish (2 nesten fulle flasker) 30,- Pet silk top knot gel finish (så vidt påbegynt) 30,- Ice on ice leave in detangler & finish spray (påbegynt) 100,- Requal hydrocol 5 (påbegynt) 20,- Røde klemmer 50,- Boks med fløyfer 10,- Nissehueklemmer 250,- Stor "kvalpebinge" 110cm i diameter. Er lite brukt, men selges billig då eg kun finner igjen taket og den har blitt tissa på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 28. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2017 Jeg vil gjerne ha det første dekkenet, men da må du sende i post? veldig usikker om jeg kommer meg på d4a..Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 28. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2017 1 time siden, Kristin_nord skrev: Jeg vil gjerne ha det første dekkenet, men da må du sende i post? veldig usikker om jeg kommer meg på d4a.. Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Det er allerede solgt, desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 28. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2017 Typisk [emoji17]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts