Harleyinthehouse Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Jeg finner ikke noe konkret her på Internett, så håper noen kan hjelpe meg her ❤ Skal stille ut utolmodigheten (10 mnd, tenåring) selv i november, har ingen erfaring what so ever og trenger selvsagt hjelp. Men jeg finner ikke ut hvor man har ringtrening i Follo eller Oslo området ? Noen som vet om noe, hvor jeg kan gå, hvem jeg kan kontakte osv. Foreløbig vil utfordringen være å stå rolig når det er hunder på alle kanter ? Siter
simira Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Terrierklubben har hatt ganske ok ringtreninger åpen for alle raser ihvertfall. Ellers er det også fast i Drammen Hundepark om dere orker å kjøre så langt. Siter
Harleyinthehouse Skrevet 15. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 9 timer siden, simira skrev: Terrierklubben har hatt ganske ok ringtreninger åpen for alle raser ihvertfall. Ellers er det også fast i Drammen Hundepark om dere orker å kjøre så langt. Takk skal søke på terrierklubben ?? Har ikke lappen eller bil så må nok nok bli Follo/Oslo området, dessverre. Siter
Recommended Posts