Harleyinthehouse Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2017 Jeg skal stille ut hunden min, men har ingen erfaring what so ever! Har begynt sånn smått å trene på stå, han er vandt med å bli tatt på og gå pent ved siden av (trener dette ifb med tur bl.a). Men jeg kunne tenkt meg å trent med flere, trenger nødvendigvis ikke instruktør, men at flere møtes å øver sammen jeg trenger veiledning vartfall ?? noen som vil være med på dette..? Siter
Guest lijenta Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2017 Nærmeste hundeklubb bruker å ha utstillingstrening. Ellers så må hunden din på bord vise tenner gå fint ved sidenav deg i rett fart Siter
Harleyinthehouse Skrevet 6. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2017 Akkurat nå, lijenta skrev: Nærmeste hundeklubb bruker å ha utstillingstrening. Ellers så må hunden din på bord vise tenner gå fint ved sidenav deg i rett fart Okei, jeg har googlet litt, og det nærmeste var faktisk et lite stykke unna ? Og de hadde uten instruktør, at mange møttes å øvde sammen, og det kan man jo arrangere selv nesten ? Ja, det er noe vi kunne gjort på rundgang alle sammen ? Sjekket tenner på hverandres hunder og "lekt" dommere da. Siter
Guest lijenta Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2017 Akkurat nå, Harleyinthehouse skrev: Okei, jeg har googlet litt, og det nærmeste var faktisk et lite stykke unna ? Og de hadde uten instruktør, at mange møttes å øvde sammen, og det kan man jo arrangere selv nesten ? Ja, det er noe vi kunne gjort på rundgang alle sammen ? Sjekket tenner på hverandres hunder og "lekt" dommere da. Sjekk også FB om det er ei hundegruppe i kommunen du bor i. Det er flere uformelle der også. Sjekk denne linken for hundeklubber som er tilknyttet nkkhttp://web2.nkk.no/no/arrangor+_frivillig/klubb_og_administrasjon/finn_rase-_+lokalklubb/ Siter
Recommended Posts