Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal stille ut hunden min, men har ingen erfaring what so ever! Har begynt sånn smått å trene på stå, han er vandt med å bli tatt på og gå pent ved siden av (trener dette ifb med tur bl.a). Men jeg kunne tenkt meg å trent med flere, trenger nødvendigvis ikke instruktør, men at flere møtes å øver sammen :) jeg trenger veiledning vartfall ?? noen som vil være med på dette..? 

Guest lijenta
Skrevet

Nærmeste hundeklubb bruker å ha utstillingstrening. Ellers så må hunden din på bord vise tenner gå fint ved sidenav deg i rett fart

Skrevet
Akkurat nå, lijenta skrev:

Nærmeste hundeklubb bruker å ha utstillingstrening. Ellers så må hunden din på bord vise tenner gå fint ved sidenav deg i rett fart

Okei, jeg har googlet litt, og det nærmeste var faktisk et lite stykke unna ? Og de hadde uten instruktør, at mange møttes å øvde sammen, og det kan man jo arrangere selv nesten ? 

Ja, det er noe vi kunne gjort på rundgang alle sammen ? Sjekket tenner på hverandres hunder og "lekt" dommere da. 

Guest lijenta
Skrevet
Akkurat nå, Harleyinthehouse skrev:

Okei, jeg har googlet litt, og det nærmeste var faktisk et lite stykke unna ? Og de hadde uten instruktør, at mange møttes å øvde sammen, og det kan man jo arrangere selv nesten ? 

Ja, det er noe vi kunne gjort på rundgang alle sammen ? Sjekket tenner på hverandres hunder og "lekt" dommere da. 

Sjekk også FB om det er ei hundegruppe i kommunen du bor i. Det er flere uformelle der også. 

Sjekk denne linken for hundeklubber som er tilknyttet nkkhttp://web2.nkk.no/no/arrangor+_frivillig/klubb_og_administrasjon/finn_rase-_+lokalklubb/