Pasadena Skrevet 22. September 2017 Rapporter Share Skrevet 22. September 2017 Har noen kjøpt vom og hundemat på cdon, ser at de tilbyr der via Animail og med fri frakt over 800 kr. Har lang vei til forhandler nå siden den lokale dyrebutikken har lagt ned og det hadde vært så greit å få levert på døra, men fungerer det ok? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 22. September 2017 Rapporter Share Skrevet 22. September 2017 Hvis det er fryst vom vil det jo tine Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 22. September 2017 Rapporter Share Skrevet 22. September 2017 Animail i Norge selger ikke vom svjv. Men i Sverige gjør de det, og siden infoen står på svensk på sidene til CDON mistenker jeg at dette gjelder kun for kjøpere i Sverige. Tror jeg hadde sendt dem en mail eller tatt en telefon og forhørt meg litt jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasadena Skrevet 22. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2017 Ja huff det bør være frysebil de sender ut i så fall. Jeg skal ringe og spørre, sikkert slik Justisia skriver. Vom er så nøye med hvem som får være forhandlere, kun faghandelen og cdon er ikke akkurat det. Hvis jeg ikke får noen positive svar her så får jeg heller sale opp Renaulten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. September 2017 Rapporter Share Skrevet 25. September 2017 Har du sjekket ut vom rett hjem? Vet ikke hva det er i detalj, men så reklame for det på den lokale dyrebutikken for noen uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasadena Skrevet 26. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2017 19 timer siden, Jankaa skrev: Har du sjekket ut vom rett hjem? Vet ikke hva det er i detalj, men så reklame for det på den lokale dyrebutikken for noen uker siden. Jeg har sjekket vom rett hjem, jeg sendte melding og spurte om de leverer der jeg bor men fikk aldri svar. Men det var i og for seg de som fikk meg på ideen om å få vom hjemkjørt Jeg har ikke fått noe avklaring fra CDON, de vet ikke og har tatt kontakt med Animail. Regner med negativt svar, det er sikkert bare noen som har rotet til i nettbutikken sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 19. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2018 https://www.dyresjappa.no/frakt Har handlet her. Over 1000 er det fri frakt hjem. Men da må du bo i Oslo/Akershus, litt teit således. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasadena Skrevet 21. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2018 På 19.1.2018 at 8:31 AM, Absolute Entertainer skrev: https://www.dyresjappa.no/frakt Har handlet her. Over 1000 er det fri frakt hjem. Men da må du bo i Oslo/Akershus, litt teit således. Huff jeg bor utenfor Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2018 Jeg får opp ingen produkter jeg på linken til cdon med vom, så tipper de har fikset det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts