cathrinealida Skrevet 19. September 2017 Rapporter Skrevet 19. September 2017 Har søkt litt, men finner ikke ut hvor man på nett kan kjøpe Hurtta treningsvest? Eventuelt om noen anbefaler en annen? Siter
Lunatic Skrevet 19. September 2017 Rapporter Skrevet 19. September 2017 Jeg kjøpte min på Divinedog.se for noen år siden. Veldig fornøyd med den siden. Rask levering og veldig enkelt og greit Tror kanskje de har den på animail? Siter
cathrinealida Skrevet 19. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2017 Takk. Hvordan er de i størrelsen? Normal eller stor? Siter
cathrinealida Skrevet 19. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2017 2 timer siden, Lunatic skrev: Jeg kjøpte min på Divinedog.se for noen år siden. Veldig fornøyd med den siden. Rask levering og veldig enkelt og greit Tror kanskje de har den på animail? Takk!! Hvordan er den i størrelsen? Normal eller stor? Siter
Avokado1 Skrevet 12. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Jeg har en gul i str L. Syns den er litt stor i str, men valgte å beholde den for tenkte det kunne bli greit å ha en tykkere jakke under til vinteren. Siter
Recommended Posts