Sigrid Skrevet 24. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2005 Hei hei!! Alle dere med chi i Oslo og omegn, og alle dere med andre raser også da Hva med ett lite treff sånn at våres kjære kan leke litt sammen? Nå som Oliver har kommet hjem hadde det vært koselig og møte flere med chi sånn at han kan få noen venner på sin størrelse! Han har bare Jasper, og han er dobbel dobbel så stor...hehe...det er Oliver som er kjekkasen da...hehehe Vet ikke helt hvor den kan være, men nå som det har vært så fint vær hadde det kanskje vært en ide og vært ute... Forslag -> Parken på St. Hanshaug, Frognerparken, Pet Shop Girls, kommer ikke på noe mer nå... :roll: Bare å komme med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 25. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2005 Kjempe knall!!! Vi er med! Men Tequila liker seg ikke på Hundesletta i Frognerparken, men resten av parken går bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 25. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2005 Supert! Noen fler?! Hundesletta er ikke noe særlig, den unngår vi også!! Jasper trenger sårt å få lekt med noen snart...så alle med smp, middels og store hunder bli med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 Jeg kan vel ta med meg Tini! Hun er ikke den største huden enda men en skikkelig tøffing! Alle hundene hun har møtt i det siste har vært så forelsket i henne! hehe! Når er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 26. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 2. eller 3. april.. Vi kan se ann litt nærmere helgen og se hvem som blir med! Da kan vi avtale dag, sted og klokkeslett som passer alle Vi gleder oss allerede! Blir så gøy for Jasper å leke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 27. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2005 Det bli koselig! Men tror jeg må se an Tequila, løpetiden nærmer seg m stormskritt og da er hun som jenter flest, rimelig gretten og kort lunte... Ikke noe særlig om hun er for "bitch" mot den lille bebissen da!!! :-o Men jeg vil gjerne møte dere!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 30. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2005 Heisann! Blitt flere som skal være med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 30. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2005 Hmm...ser ikke helt sånn ut... Men uansett da, så passer det best for oss søndag 3. april når som helst på dagen! Så bare å si ifra de som vil! Lørdag skal jeg passe lillesøster, så da går det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 30. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2005 ja, jeg må se ann litt! Jeg flytter hjemmefra i helgen! JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 31. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2005 Som sakt så må jeg se an formen til Tequila.. Gir dere beskjed på lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaultier Skrevet 31. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2005 Er det bestemt noe sted? Hadde vært morro for Adina å møte andre chi, hun har så lyst til å leke med alle hundene hun møter, men de er så store iforhold til henne og da blir det ikke så lett ... kunne sikkert vært morro å møte noen på samme størrelse og leke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 31. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2005 Jeg vet ikke om det er bestemt noe sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 31. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2005 Båndtvangen starter imorgen, men det gjør vel ingen ting... Vet ikke helt hvor det passer for dere, men for oss så passer det i parkene rundt Majorstuen, Bislett, St. Hanshaugen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar