Gå til innhold
Hundesonen.no

Innkalling fra sitt med stå

Aya

Recommended Posts

Jeg bruker musematte til fremadsending med stå, men bruker man musematte på innkalling fra sitt med stå? Eller baklengskjegler man så man først har innkallingen fra stå helt på plass, og deretter legger på den første biten?

Tips, please? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker musematte til fremadsending med stå, men bruker man musematte på innkalling fra sitt med stå? Eller baklengskjegler man så man først har innkallingen fra stå helt på plass, og deretter legger på den første biten?

Tips, please? :wub:

Nå er vel musematte(target) først og fremst et hjelpemiddel i innlæringen og når man tar i bruk "stå" i en øvelse, så bør kanskje "stå" momenter være lært og befestet i en mangde andre situasjoner? Jeg tror det er lurt av gjøre som du foreslår med å baklengskjede. Men kanskje ideèn er god om man skal drive med nylæring i den settingen? Hmm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips, please? :wub:

Hva mener du her? Skjønner ikke helt hva du trener på. Trener du på fremadsending mot kjegle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...