Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Jeg kan prøve meg på mandag [emoji4]

Mandag ble akkurat tatt før deg [emoji17] kunne du tenkt deg noe uke 25? [emoji5] kun søndagen tatt

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Skrevet
6 minutter siden, Kristin_nord skrev:

Mandag ble akkurat tatt før deg emoji17.png kunne du tenkt deg noe uke 25? emoji5.png kun søndagen tatt

Nja, jeg skrev det først, men skal ikke krangle på det :P Skal se an uke 25

Skrevet

Kan vi ikke sette opp et festet innlegg med ukene fremover, fordi jeg har noen kule turer jeg skal på og litt sånn - så jeg vil feks ha en dag i uke 25 (lørdag), og en dag i uke 28 (fredag/lørdag/søndag) og en dag i uke 30 (fredag/lørdag/søndag) og en dag i uke 34 (lørdag/søndag) og en dag i uke 39 (lørdag) og en dag i uke 45 (tirsdag-søndag).  Og det koker jo bare bort i kålen ellers. 
Hvis vi har sånne ønsketråder som dette, så kan vi i tillegg ha et festet innlegg der man kan booke frem i tid? Plis? Så kan jeg ta dere med på utstillingsturene mine. Plisa. 

• Like 2
Skrevet
Kan vi ikke sette opp et festet innlegg med ukene fremover, fordi jeg har noen kule turer jeg skal på og litt sånn - så jeg vil feks ha en dag i uke 25 (lørdag), og en dag i uke 28 (fredag/lørdag/søndag) og en dag i uke 30 (fredag/lørdag/søndag) og en dag i uke 34 (lørdag/søndag) og en dag i uke 39 (lørdag) og en dag i uke 45 (tirsdag-søndag).  Og det koker jo bare bort i kålen ellers. 

Hvis vi har sånne ønsketråder som dette, så kan vi i tillegg ha et festet innlegg der man kan booke frem i tid? Plis? Så kan jeg ta dere med på utstillingsturene mine. Plisa. 

Enig! Jeg ønsker meg en dag i uke 27 (torsdag - søndag) og en dag i uke 32 (tirsdag- fredag) da skal vi kule ting :)

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

• Like 1
Skrevet
Etter neste uke vil jeg gjerne ha en dag og [emoji4]

Hvilke dager vil du ha? Det begynner å fylle seg opp for uke 25, men etter det er det ganske romslig :)

Skrevet
3 minutter siden, Kristin_nord skrev:

Hvilke dager vil du ha? Det begynner å fylle seg opp for uke 25, men etter det er det ganske romslig :)

Mandag hadde vært fint :)

Skrevet
Akkurat nå, Kristin_nord skrev:

Mandag uke 26 da? emoji4.png

Så akkurat nå at mandag uke 25 var tatt. Så da kan jeg heller ta onsdag? Mandag uke 26 er jeg på kurs hele dagen :P

Skrevet
Så akkurat nå at mandag uke 25 var tatt. Så da kan jeg heller ta onsdag? Mandag uke 26 er jeg på kurs hele dagen [emoji14]

Onsdag uke 25 er ledig [emoji2] så da er den din! Hvis du ikke ville ha i 26 da [emoji12]

• Like 1
Skrevet
4 timer siden, Kristin_nord skrev:

Onsdag uke 25 er ledig emoji2.png så da er den din! Hvis du ikke ville ha i 26 da emoji12.png

uke 25 er fint :D

• Like 1
Skrevet
On 8.6.2017 at 9:50 PM, Monab88 said:

Nja, jeg skrev det først, men skal ikke krangle på det :P Skal se an uke 25

On 8.6.2017 at 9:52 PM, Kristin_nord said:

Åja, okei. Sorry emoji17.png men skrik ut emoji2.png

mona om du vil kan du ta over :) det kommer nok dager fremover.

Skrevet
10 timer siden, Kristin_nord skrev:

Onsdag uke 25 er ledig emoji2.png så da er den din! Hvis du ikke ville ha i 26 da emoji12.png

Så feil på timelista, så onsdag kan jeg ikke alikevel :P

Skrevet

Jeg kan ta i dag om ingen andre tar den :) Men jeg er ikke hjemme fra jobb før 16.30, så det blir ganske stille frem til da

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...