Bellare Skrevet 22. April 2017 Rapporter Skrevet 22. April 2017 Nokon som har resultater å legge ut? [emoji38] Eg gikk med Hera, og fikk VG i dag. Trenger å utvikle seg litt meir, men greit fornøgd med det. Fikk skryt av dommaren også, for at eg jobba så bra med ho i ringen [emoji4] Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 3 Siter
Jeampi Skrevet 22. April 2017 Rapporter Skrevet 22. April 2017 Stillte Twiggy i veteranklasse tispe. Fikk excellent men ingen ck. Dommeren likte pommene litt "revete" noe Twiggy desidert ikke er (og som jeg er glad for) min personlige smak og dommerens var i dag litt forskjellig med tanke på hva som er rasetypiske pommer. Men det er det som gjør det spennende med utstilling Siter
Alvira Skrevet 22. April 2017 Rapporter Skrevet 22. April 2017 Arthur (bullmastiffen) 2chk med ck, 4bhk. Helt greit. Siri (clumber) stilte jeg på spesialen i dag, nkk i morgen. I dag ble hun BIM - og champion! ? 22 Siter
Enits Skrevet 22. April 2017 Rapporter Skrevet 22. April 2017 Fornøyd selv om vi håpet på storcert første gang hun har blitt handlet av en fremmed også. Gikk fint men hun var veldig opptatt av oss når de løp forbi siden vi stod på. Sent from my iPhone using Tapatalk 5 Siter
SaraSL Skrevet 23. April 2017 Rapporter Skrevet 23. April 2017 Kjempefornøyd med Cacib og Bir 12 Siter
jaktlykke Skrevet 23. April 2017 Rapporter Skrevet 23. April 2017 Jeg er fortsatt i sjokk Storm fikk knallkritikk av dommer Børge Espeland og hanka inn CACIB og BIR. Kritikk:"Hannhund av utmerket type, fin rektangulær form, med edelt velskåret hode, bra uttrykk, fin rund rasetypisk hals med god reisning, harmonisk vinklet fram og bak, bra kropp, god lendge på kryss med vel ansatt hale, god pels og farge beveger seg med fin flyt fra siden og god parallellitet". Etter å ha ventet i seks timer på at gruppene skulle begynne så slo han jaggu ut hele gjengen i gruppa 7 (11 raser var med) og ble BIG 1 for østerrikske Hana Ahrens Siden dette omtrent aldri skjer for vår rase (Storm er fjerde stabij som noensinne har blitt BIG 1 på NKK-utstilling) så skapte vi mye latter og fliring blant både dommerpanel og tilskuere da vi ikke helt visste hvilken vei vi skulle løpe eller stille opp etter at vi hadde vunnet Jeg er vannvittig stolt av gutten - i går sporet han seg inn til å bli prøvens tredje beste hund på en sporkonkurranse og i dag viste han seg fra den penere siden 22 Siter
SFX Skrevet 23. April 2017 Rapporter Skrevet 23. April 2017 Akkurat nå, jaktlykke skrev: Jeg er fortsatt i sjokk Storm fikk knallkritikk av dommer Børge Espeland og hanka inn CACIB og BIR. Kritikk:"Hannhund av utmerket type, fin rektangulær form, med edelt velskåret hode, bra uttrykk, fin rund rasetypisk hals med god reisning, harmonisk vinklet fram og bak, bra kropp, god lendge på kryss med vel ansatt hale, god pels og farge beveger seg med fin flyt fra siden og god parallellitet". Etter å ha ventet i seks timer på at gruppene skulle begynne så slo han jaggu ut hele gjengen i gruppa 7 (11 raser var med) og ble BIG 1 for østerrikske Hana Ahrens Siden dette omtrent aldri skjer for vår rase (Storm er fjerde stabij som noensinne har blitt BIG 1 på NKK-utstilling) så skapte vi mye latter og fliring blant både dommerpanel og tilskuere da vi ikke helt visste hvilken vei vi skulle løpe eller stille opp etter at vi hadde vunnet Jeg er vannvittig stolt av gutten - i går sporet han seg inn til å bli prøvens tredje beste hund på en sporkonkurranse og i dag viste han seg fra den penere siden Så innmari moro! Han beviser jo at han er dual purpose på en og samme helg, han der! 2 Siter
MarieR Skrevet 23. April 2017 Rapporter Skrevet 23. April 2017 Gratulerer så mye, @jaktlykke! Så utrolig gøy 1 Siter
Alvira Skrevet 23. April 2017 Rapporter Skrevet 23. April 2017 Siri BIM i dag også - mot samme hannhund som i går. Hanka inn cacib gjorde hun også ? Veldig fornøyd med vår første utstillingshelg sammen! 15 Siter
Jeampi Skrevet 24. April 2017 Rapporter Skrevet 24. April 2017 Stillte Kooiker søndagen og fikk VG pga størrelse. "Lille" pøbel hadde vokst enda 2 cm. Vi hadde samme dommer som deg @jaktlykke og likte han veldig godt. Han var rolig og forklarte bedømmelsen sin. Gratulerer så mye igjen @SaraSL, så kjekt å hilse på dere igjen Siter
Kokospaniel Skrevet 24. April 2017 Rapporter Skrevet 24. April 2017 Siri BIM i dag også - mot samme hannhund som i går. Hanka inn cacib gjorde hun også [emoji1] Veldig fornøyd med vår første utstillingshelg sammen! Jeg tror du var gått fra spanielringen før jeg kom, ingen clumbere der da Siter
Alvira Skrevet 24. April 2017 Rapporter Skrevet 24. April 2017 38 minutter siden, Kokospaniel skrev: Jeg tror du var gått fra spanielringen før jeg kom, ingen clumbere der da Clumber stilte i en annen ring Siter
mnika Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 På 22. april 2017 at 7:39 PM, Alvira skrev: Arthur (bullmastiffen) 2chk med ck, 4bhk. Helt greit. Siri (clumber) stilte jeg på spesialen i dag, nkk i morgen. I dag ble hun BIM - og champion! ? Åååå Der er jo fine Clumber-Siri eg fikk hilse på på standen jo Gratulerer! På 22. april 2017 at 1:58 PM, Bellare skrev: Nokon som har resultater å legge ut? Eg gikk med Hera, og fikk VG i dag. Trenger å utvikle seg litt meir, men greit fornøgd med det. Fikk skryt av dommaren også, for at eg jobba så bra med ho i ringen Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Åååå... eg møtte ikkje på deg! Fin kritikk det der då, blir spennande når ho får utvikla seg =)=) Vi fikk forresten denne strålande kritikken: 4 Siter
Bellare Skrevet 26. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2017 37 minutter siden, mnika skrev: Åååå... eg møtte ikkje på deg! Fin kritikk det der då, blir spennande når ho får utvikla seg =)=) Kan ikkje sei eg gjorde så mykje av meg der heller Satt for det meste med ringen og reiste relativt raskt tilbake igjen til svigers når vi var ferdige. Sånn er det når eg reiser på utstilling med mannfolk som ikkje er like interessert 1 Siter
Recommended Posts