Niha20 Skrevet 4. April 2017 Rapporter Skrevet 4. April 2017 Jeg skal kjøpe meg schæfer om et år og har i den anledning begynt å kikke rundt på ulike oppdrettere av rasen. Det er ingen tvil om at det finnes mange oppdrettere, og da mange valg. Derfor vil jeg gjerne høre om noen har erfaringer med de ulike oppdrettere. Hva er å anbefale, hva er å styre unna? Jeg skal i all hovedsak bruke hunden i bruks og lydighet på hobbynivå. Ønsker absolutt ingen diskusjon om rasen e.l på tråden. Kun svar på det jeg lurer på Siter
Sprettballen Skrevet 4. April 2017 Rapporter Skrevet 4. April 2017 Hvor aktiv tenker du å være sånn på det jevne? Er det brukslinjer eller utstillingslinjer du er på utkikk etter? Hva legger du i hobby-nivå, hvilke ambisjoner ligger i dette? Siter
Catgirl Skrevet 20. April 2017 Rapporter Skrevet 20. April 2017 Lurer på det samme jeg! Noen som har schäfer-oppdrettere å anbefale? Skal ikke være utstillingshund, men hverdagslig sosialisering og aktivisering i familie. Siter
Recommended Posts