Orca Skrevet 31. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2017 Søker dagpass til Dixie i Oslo. Vil du, eller kjenner du noen som ønsker selskap på dagtid? Hjemmeværende/pensjonst. Se annonsen, del gjerne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. April 2017 Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 På fast basis, snakker vi da 8-16ish fem dager i uka? Jeg ville også prøvd å annonsere på finn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 1. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 11 timer siden, simira skrev: På fast basis, snakker vi da 8-16ish fem dager i uka? Jeg ville også prøvd å annonsere på finn. Ikke fullt så tidlig tror jeg. Gjerne 9:30-17-tida ca. Gjorde det men måtte legge den i kategorien småjobb, og da fikk jeg litt rare responser. Av typisk utenlandske som jeg fikk inntrykk av faktisk så på det som en betalt jobb. Virket ikke hetl som de hadde oppfattet hva jeg skrev i annonsen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts