camila Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 hva skal eg gjøre pappilonen min nadia er veldig slapp hun spiser nesten ingenting bare ligger i sengen hun knurrer nor vi kommer bort til henne og kanskje hun drikker lit men nesten ingenting, vi var på tur hin dagen og puselig kolapset beina hennes og eg ble veldig redd så begynte å grine nor vi kom hjem så vi skal til dyrelegen men vil kanskje være litt forbrett på hva som møter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denatus Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Jeg vet desverre ikke hva det er sånn uten videre, gammal er hu? lenge sia løpetiden? Lenge har dette holdt på? osv.. mere info.. Håper iallefall det ikke er noe alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camila Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 hun er 13 år vet ikke hvor lenge siden hun hadde løpetid hun har vert hos min bror og hun bor bergen sant så vet ikke det hun har vert der en god stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 13 år begynner å bli gammelt får en hund, hun knurrer da kanskje fordi hun vil være ifred? ikke vet jeg, men når hun er så gammel så er det ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Du må ha en mer beskrivende tittel på innlegget her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camila Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 vi fikk vite at hun var ikke til å redde hun hadde ondt og måtte bare ta farvel der å da kjempe trist å miste min beste hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 uf å mei så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cirkamor Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 vi fikk vite at hun var ikke til å redde hun hadde ondt og måtte bare ta farvel der å da kjempe trist å miste min beste hund! Så trist dette endte.. Huff - føler så med deg. Vet ikke helt hvordan jeg skal trøste deg.. Men jeg vet at dette må være kjempevanskelig prosess å gå gjennom. Håper du har noen du kan prate med og som forstår deg. En klem fra meg til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Kom deg til dyrlegen du! Det du kan gjøre selv er å sjekke slimhinner og tempen. Det er info dyrlegen kan ha nytte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Nei dette var trist. Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Uff stakkars deg, det er så trist å miste dem man er så glade i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 uff, så trist da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2006 Huff, så trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Uff så trist... det er fælt å miste noen man er sååå utrolig glad i ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 huff så trist Men du ga henne nok mange fine år (og ho ble en gammel dame). R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar