Stine Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 Kaffe på morran! Frokost Hjem og gå tur med bikkjene! Før jeg beundrer kofferten og lurer på hvor mye man trenger for en helg? Instrukser til mamma og pappa Mye å se på i urbane strøk! På Kløfta hvor disse skal bo i helgen Da blir jeg hentet og de er forvist til kjøkkenet! Venter på flyet. Bestilte sete ved nødutgangen og fikk kjempe beinplass Blir hentet av denne kjekke mannen i Helsinki. Mitt soverom de neste dagene I 2 etasje på denne! Medaljeseremoni, jentene tok staffett gull! Natta... 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2017 Innholdsrik dag - spennende med Finlandstur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2017 Mer enn litt misunnelig!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts