Gjest Skrevet 30. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2017 Hva er vanlig pris å ta for reklame på blogg/hjemmeside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 30. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2017 Tenker du typ banner-reklame, sponset innhold eller affiliate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2017 Det jeg har fått spørsmål om er webbanner, tekstlink eller artikkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 30. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2017 Jeg skal ikke uttale meg om bannere og tekstlinker, men jeg mener å ha kommet over en diskusjon blant SoMe-folket som hadde en tommelfingerregel om "1 kr per unike bruker" for artikkel. Antageligvis finnes det en hel haug av ulike variasjoner av dette, men det er iallefall et startpunkt for forhandlinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts