Wednesday Skrevet 26. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2017 Hentet hjem denne søtsaken i august Veldig etterlengtet! Han er fullstendig gal, den villeste valpen jeg har vært borti Får bare satse på at han blir litt roligere etterhvert Men en usedvanlig trygg og sosial fyr som jeg og barna har stor glede av. Har planer om å stille han ut litt, og har allerede vært på et par valpeshow, hvor han har fått masse skryt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2017 Bonusbilde, tatt i dag. Sånn er han... 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2017 Han er så fiiin min avstandsforelskelse Og atte ingen tvil om at han er fra samme oppdretter som Kasko 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 26. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2017 Tric Basjenji er så fint! Flott gutt, han høres morsom ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts