Gå til innhold
Hundesonen.no

Pitbull-valper

Guest Tispa

Recommended Posts

Hei! Har akkurat fått meg en liten Pitbull-valp (6 uker)! Lurte på om noen har kjennskap til og forslag til oppdragelsesmetoder for denne rasen? Vil gjerne ha en trygg og god hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilket land bor du...?

Antar at du vet at pitbullen er ulovlig i Norge. ;)

Det er forøvrig veldig vanskelig å gi noen konkrete råd når du spør så generelt...

"oppdragelses metoder".. ? :) Vil anta at pitbullen krever det samme som alle andre hunder; trygghet, konsekvens, sosialisering, tålmodighet...osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll "lever" for og av å provosere. Det er et internettbegrep mange sikkert kan beskrive bedre enn meg. (dere kan jo evt google litt) Kort sagt ønsker vedkommende å skape uhygge og store diskusjoner, ofte poster h*n bare startinnlegg og ikke mer. De har ofte profiler som sier lite, endrer nick dann og vann osv.

Beste måten å drepe dem på er å ikke fore dem, altså; la være å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll "lever" for og av å provosere. Det er et internettbegrep mange sikkert kan beskrive bedre enn meg. (dere kan jo evt google litt) Kort sagt ønsker vedkommende å skape uhygge og store diskusjoner, ofte poster h*n bare startinnlegg og ikke mer. De har ofte profiler som sier lite, endrer nick dann og vann osv.

Beste måten å drepe dem på er å ikke fore dem, altså; la være å svare :)

Synes du forklarte det veldig bra jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...