Anette Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Navn: RL1 Greis Working Flux Født: 29 april 2015Oppdretter: Greis Working Bestått FA Klubbmester i bruks 2015 (7mnd gammel)Vunnet Smellercup i Romsøk, Kjøretøysøk og KassesøkUoffisiell rallycup i klubben 191 poengOpprykk til C-sporRally-LP klasse 2 20 plass nm i smeller 2016 Vapsen, Vaps, Valpis, Vapseslapsen Mamma lille gull som det også står på et halsbånd.. Herlighet for en fantastisk hund, vi trives så godt ilag, vi irriterer hverandre litt også koser vi oss masse i lag. Hun er med overalt og på alt og bryr seg lite om ting. Vapsen trenes opp som kadaversøkshund og det er kjempespennende og gøy. Sånn i tillegg til LP, rally og bruks Ted og Vaps i midten 4 Siter
Mirapusen Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Fine voffsene! Herlig å se at Teddy kom til deg, måtte stalke deg litt på insta og det ser nå ut som han har det helt supert. Tanta mi som først fikk han i Norge, med mindre det er flere Teddyer født i Spania som kom til Norge nå i sommer/høst... 1 Siter
Anette Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 4 minutter siden, Mirapusen skrev: Fine voffsene! Herlig å se at Teddy kom til deg, måtte stalke deg litt på insta og det ser nå ut som han har det helt supert. Tanta mi som først fikk han i Norge, med mindre det er flere Teddyer født i Spania som kom til Norge nå i sommer/høst... Da er det nok teddyen ja fikk han via FOD. Siter
Mirapusen Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 24 minutter siden, Anette skrev: Da er det nok teddyen ja fikk han via FOD. Herlig Godt å se, søte gutten Siter
Anette Skrevet 30. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2017 Det ble til at jeg fant ut at Ted skulle få et helt eget hjem, litt telefoner og møter så godkjente jeg en familie i fredrikstad og Ted har fått det som plommen i egget. Masse turer og flott familieliv. Han tok litt vel mye fokus i hverdagen av Vaps og magefølelsen ble sånn, litt snodig men sånn ble det engang. Om noen vil følge Ted så har han sin egen instagram: https://www.instagram.com/teddyisindahouse/ Også vet jeg ikke helt hvordan dette skjedde men her er Vips, og hun og Vaps har blitt gode venner Kan bli spennende fremover Idag har Vapsen gått FA og bestått! - film for de nerdette intresserte Kort fortalt er Vapsen og jeg sånne her 9 Siter
Anette Skrevet 11. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2017 Vaps deltok på årets første offisielle smeller stevne. Dag 1 1885/2080 poeng og 6 plass i STEKvarme. Dag 2 1997/2080 poeng og 2 plass sinnsyk godfølelse å jobbe med henne og vi koste oss tross mye nerver Igår kveld var jeg i Karlstad og gikk LP1/startklassen og fikk opprykk og 2 plass Ellers går det mye i søk for begge hundene 5 Siter
Anette Skrevet 18. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 Dette var veldig veldig gøy 1 Siter
Anette Skrevet 5. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2017 lykkelig valp etter utstilling Siter
Gjest Skrevet 8. August 2017 Rapporter Skrevet 8. August 2017 Ingen Vips lenger? (La kun merke til det pga dagens innlegg uten, og siden jeg husker hun var så sinnsykt søt så jeg hadde en sånn indre forventning om å se søte malanoisbilder! ) Siter
Recommended Posts