Gå til innhold
Hundesonen.no

HD - massasje/laser i Oslo


Tempus
 Share

Recommended Posts

Dyret er bare to år gammelt, men har nå begynt å slite veldig med venstre hofte. Var hos veterinær og fikk Onsior i dag, men det hjelper jo ikke hoftene akkurat.

Har hørt at massasje og laser skal være bra? Hvor i Oslo finnes det noen flinke? Finnes det noen som ikke koster skjorta så hadde jo det vært supert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt onsior til min leddhund i 4-5 år nå. Du merker ikke forskjell på 1 dag av onsior - hunden må gå fast på onsior og få tabeletten til et fast tidspunkt på dagen slik at effekten ikke løper ut etter 24 timer. Du vil da kunne se bedring i hundens gange etter 2-3 dager.

Så det kan jo hende det hjelper dere! :) Ellers vet jeg ikke noe om massasje i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Renate Nydal (holder til hos Mosengs i Smallvollveien på Alnabru) og er kjempefornøyd med hvordan hun har klart å holde eldstemann i fin form (han er 8,5 år med HD C og forkalkninger på begge sider, og jeg fikk nettopp spørsmål om han var valp). Renate er dyrlege med fordypning i kiropraktikk, og gir både laser og massasje.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Jeg har brukt onsior til min leddhund i 4-5 år nå. Du merker ikke forskjell på 1 dag av onsior - hunden må gå fast på onsior og få tabeletten til et fast tidspunkt på dagen slik at effekten ikke løper ut etter 24 timer. Du vil da kunne se bedring i hundens gange etter 2-3 dager.

Så det kan jo hende det hjelper dere! :) Ellers vet jeg ikke noe om massasje i Oslo.

Jeg mente det ikke som at det ikke gjør noe med smertene, for det gjør det :) Hu slutter å smatte når hu får smertestillende, annet enn det merker vi ikke noe forskjell. Men da vet vi at hu har mindre vondt iallefall. Mente at smertestillende gjør jo ikke at hoftene blir bedre. Det gjør jo igrunn ikke massasje heller, men da kanskje hu kunne sluppet tabletter:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JTT skrev:

Jeg bruker Renate Nydal (holder til hos Mosengs i Smallvollveien på Alnabru) og er kjempefornøyd med hvordan hun har klart å holde eldstemann i fin form (han er 8,5 år med HD C og forkalkninger på begge sider, og jeg fikk nettopp spørsmål om han var valp). Renate er dyrlege med fordypning i kiropraktikk, og gir både laser og massasje.

Jeg bor ikke så langt unna Alnabru, så henne skal jeg ta kontakt med! Takk :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...