Gå til innhold
Hundesonen.no

er det normalt?

~Marlene~

Recommended Posts

vi var idag og besøkte kullet til Nikita(vegas søster) jeg tok både mira og vega med meg de var i en boks i stallen for å leke litt. men da valpene ville hilse på mira knurra ho. å når de ikke ga seg gelfsa hun etter dem. å siden ville hun bare ut av boksen. :o det er jo rart at hun er redd siden hun er større.

hva tror dere

? vega elsket dem og ville leke med alle sammen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor gammel Mira er, men det er ofte at tisper ikke vil ha noe med andre tispers kull å gjøre i redsel for at mora skal angripe.

Det kan også være hun er veldig usikker på seg selv og på hvordan hun skal opptre med disse små.

mira er snart 6 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke særlig naturlig for en hund å bli stengt inne i en liten boks med andre hunder. Det kan godt hende hun hadde reagert annerledes hvis de hadde vært ute, eller på en større plass, så hun hadde hatt mulighet for å komme seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke særlig naturlig for en hund å bli stengt inne i en liten boks med andre hunder. Det kan godt hende hun hadde reagert annerledes hvis de hadde vært ute, eller på en større plass, så hun hadde hatt mulighet for å komme seg unna.

Broren min eier Nikita,og vi har valpene i en heste boks,og den er ikke noe liten akuratt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min eier Nikita,og vi har valpene i en heste boks,og den er ikke noe liten akuratt. :)

Jeg har sett nok hestebokser i mitt liv til å vite hvor store de pleier og være, og hvis ikke de er usannsynlig store, så er de for små for å la fremmede hunder være sammen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...