Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

I den situasjon at jeg har en hund her og en hund allerede i Nordland kommer man på at jeg ikke har mitt eget flybur her hjemme til neste reise med hund :lol:

Er det noen som har et IATA-godkjent flybur i størrelse Keo, altså XL/Giant, de kunne tenkt seg å låne bort/bytte tjenester mot en uke i oktober? Gjerne i Vestfold/Buskerud-traktene eller i nærheten av Oslo/Gardermoen, men hele Østlandet er vell et alternativ.

Buret må altså være godkjent for flyvning.

Skrevet
21 minutter siden, maysofie skrev:

I den situasjon at jeg har en hund her og en hund allerede i Nordland kommer man på at jeg ikke har mitt eget flybur her hjemme til neste reise med hund :lol:

Er det noen som har et IATA-godkjent flybur i størrelse Keo, altså XL/Giant, de kunne tenkt seg å låne bort/bytte tjenester mot en uke i oktober? Gjerne i Vestfold/Buskerud-traktene eller i nærheten av Oslo/Gardermoen, men hele Østlandet er vell et alternativ.

Buret må altså være godkjent for flyvning.

Jeg har, men det er i Rogaland :P 

Skrevet
30 minutter siden, MaritaS skrev:

Vet ikke hvor stor Keo er, men har et som passer til en Tanuki om man flyr med norwegian og ikke med SAS ;) Vi bor 40 min fra Gardermoen.

Keo er cirka 55-60cm i mankehøyde :)