Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Er det noen som har prøvd dette på hunden sin? Kan det anbefales i forhold til pelskvalitet og røyting? Får man kjøpt det i Norge? 

(NP Vetegroddsolja).

Skrevet
2 timer siden, Tuppen skrev:

Hei!

Er det noen som har prøvd dette på hunden sin? Kan det anbefales i forhold til pelskvalitet og røyting? Får man kjøpt det i Norge? 

(NP Vetegroddsolja).

Om det er det samme som hvetekimsolje så har jeg prøvd ja. Den gjorde ingen store underverker her. Men jeg er godt fornøyd med flytende b-vitamin ift røyting og pelskvalitet :):):)

Skrevet

Ingen erfaring med det på pels, men det fungerer kjempebra mot tuneflue!

Vi smører mage og innsiden av lår på hundene på jobben når tuneflua herjer.

• Like 1
Skrevet
22 timer siden, mokken skrev:

Om det er det samme som hvetekimsolje så har jeg prøvd ja. Den gjorde ingen store underverker her. Men jeg er godt fornøyd med flytende b-vitamin ift røyting og pelskvalitet :):):)

Ja, det er nok det samme som hvetekimolje. Hvis det ikke har særlig effekt, er det vel ikke verdt å prøve...

Ang. flytende B-vitamin, bruker man det samme på hund som på mennesker?

Skrevet
1 minutt siden, Tuppen skrev:

Ja, det er nok det samme som hvetekimolje. Hvis det ikke har særlig effekt, er det vel ikke verdt å prøve...

Ang. flytende B-vitamin, bruker man det samme på hund som på mennesker?

Jeg kjøpte til hund på Hööks, vet ikke om man kan bruke samme  som til mennesker :)

Skrevet
2 minutter siden, mokken skrev:

Jeg kjøpte til hund på Hööks, vet ikke om man kan bruke samme  som til mennesker :)

Ok. Takk for svar :)

• Like 1