Gå til innhold
Hundesonen.no

Skremmende Tur..

Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

Var netopp på tur, med hun liksom venninna mi...Årh herregud..har ALDRI vært så redd i HELE mitt liv... :P

Vi slapp hundene på en slette, og de bare løp avsted. Lukklet ører og alt..Ingen hørte på oss...Dessuten så hørte vi mange rare lyder...

OG så et brak. Et stort brak :P

En Bambi hadde krasjet i et gjerde, det kom seg omsider over, og da løp det over gjordet akuratt som om det lille dyret var full! Så enda et brak! Dunk! sa det, og så hadde bambien hoppet på en hvit garage.. :blink: Så løp den vidre. Og det værste var at den hadde bjelle. Og dessuten så srpang hundene etter bambi!!

Visto der og ante ikke våre arme råd før endelig Milo kom. Han hadde ikke sett det :(

JEg koblet han på null komma niks, og sto der og skalv, og klarte nesten ikke å stå på mine egne ben.

PLutseli hørtes dunking. Hovslag. bambien var på vei mot oss!!!!

Men Nei, ei bambi, det var vorstehren til veninna mi... :(

Jeg har ALDRI hylt så høyt før, og aldri sunket sammen, og vært så sikker på at nå, nå blir jeg drept før...Huff og huff..

Når vi begynte og løpe hjemover så hørte vi bjellen til bambi igjen..DA ble vi redd da..!

Nå sitter jeg hær nesten og skjelver, med tanke på HVA som kunne ha endt, om hundene virkelig hadde hørt etter oss, og stått ukoblet ved foten vår når bamiben kom til syne...

Stakkars bambi...Hvem som har satt på bjelle, og hva som har gjort til at den løp inni gjerdet, garasjen+ en busk og løp sikk sakk og forferdelig sakte er det ingen som vet :D

*vil hjelpe stakkars Bamibi*

Men herregud, er redd bambier nå :P

Tilslutt: Takk til min gode hund som ikke hørte etter meg i dag.. :(

Du skal vite at jeg er glad du stakk av på den måten :D

Din kjære eier(som ikke tørs gå inn på rommet for og se på hva du knurrer til, eller hvem?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...