Hopstar Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Heeej Jeg vil fortælle lidt om min dejlige hund Hans navn er Max, Max er en Ruhåretgravhund på 10 år Han kommer fra et polsk jagtkennel,men dog er han aldrig brugt til jagt Han er utrolig hengiven,søød, og trofast! Også meget frisk af sin alder at være Jeg elsker ham utroligt høøjt :iloveu: Så her er Max http://i1.tinypic.com/mmsntf.jpg Endret av mod: krymper du bildet litt før du eventuellt legger det ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Ser ikke bilde Har en strihåret dachs(ruhåret gravhund) selv. Hun er bare 8 måneder enda, en nydelig rase! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopstar Skrevet 27. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Sikke en søød gravhundebasse du har (dit prfoil billede ) Kan ikke finde ud af dte med billederne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Du klikker på Legg in bilde knappen: Og da kommer det opp et nytt vindu hvor du skriver inn URL'en til bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopstar Skrevet 27. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Så fik jeg det til at virke, håber ikke billedet er for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Tror nok det er litt stort. Han var søt, lignet faktisk på Vesla(min dachs) bortsett fra at hun er litt mer rufsete i ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Bildet er litt stort. Kan du minimere det litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopstar Skrevet 28. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Tror nok det er litt stort. Han var søt, lignet faktisk på Vesla(min dachs) bortsett fra at hun er litt mer rufsete i ansiktet Kan ikke finde ud af det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 den var søt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Dnå så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 så søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Tøff liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine&Mira Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 ser ingen hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 ser heller ingen hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar