Gå til innhold
Hundesonen.no

rex`s sin hjemmeside

Wanderlust

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Grei side dette, jeg likte godt forsiden din, den var ryddig og veldig oversiktelig :icon_redface:

Tips: * samme bakgrunnsfarge på alle sidene, her var det mange forskjellige bakgrunner og noen "bråkte" for øynene...

Rex er kjepefin :D

Gjestebok signert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, skal nok prøve å se om jeg får noen bedre bakgrunner...

Hva blinker på forsiden??? :)

vel..typisk for piczo, tk domener, o.l., er at de gir deg noe gratis, mot at de hiver inn reklame på sidene dine.

det er vel reklamen folk henviser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal funke de. Men skjedde noe tidligere idag, så siden klikka litt. vet ikke om du var inne da jeg. Men her funker alle linkene..

og ingen andre har sagt noe på det idag, så prøv heller å gå inn på nytt :innocent: viss det ike funker da så vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grrr en til med kjempe fin side. ossen får du det til? ossen lager man banner elle hva dere kaler det.

grr jeg er misundlig på alle som er så flinke i data. grr... er det noen der ut som kunne ha hjelpet meg!!!!

Jaja, det var en kjempe fin side. jeg misunder deg jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jeg syns nå egentlig siden din var fin jeg da ;)

Ser ikke på reklamen jeg da, bare later som om den ikke er der... Hihih

Det funket med mursteinsbakgrunn og lys oppå.

Tror jeg har skrevet noe om siden din et sted her på forumet også, i en annen tråd du la ut om den.. .

Mursteinsbakgrunnen var kanskje noe "bråkete", (selv om den funket)?

Fin film om Rex ;)

grrr en til med kjempe fin side. ossen får du det til? ossen lager man banner elle hva dere kaler det.

grr jeg er misundlig på alle som er så flinke i data. grr... er det noen der ut som kunne ha hjelpet meg!

Jaja, det var en kjempe fin side. jeg misunder deg jeg:)

Banner lager (de fleste) i photoshop eller andre bildebehandlingsprogrammer, det er mange som er flinke til å lage banner her inne, og om du henvender deg på den delen som heter "Grafikk" (eller noe liknende) og legger ut en tråd der og spør om noen vil lage toppbanner/vanlig banner til deg, så er det nok noen som vil gjøre det for deg ;)

Jeg kan sikkert lage noe til deg jeg også :P, men da må jeg få noen bilder jeg kan bruke, og så kan du jo si en ca størrelse du vil ha :P

Send gjerne bilder + info på personlig melding (PM) til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en utrolig bra side, jeg ;)

Likte utrolig godt den mursteins bakrunden.

Hadde jo selvfølgelig vært bedre uten reklamen, men det er ikke noen krise at den er der.

Du har forressten en veldig fin hund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...