Gå til innhold
Hundesonen.no

Bli med på vom-bestilling i Stange kommune


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg skal bestille frossen vom i tyvekilosblokker for å få levert ganske nærme hjemstedet (Espa). Hvis noen vil være med på bestillingen, er det bare å rope ut. Levering torsdag 4. februar, og det koster 200 kroner for 20 kilosblokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Det burde vel jeg kaste meg med på tenker jeg :). Når på dagen blir det levert? Jeg jobber jo på dagen liksom... er det på bensinstasjonen på Espa? 

Jeg vet ikke mer, sjåføren og jeg gjør en avtale om hvor det er "nærme og praktisk" å stoppe - så jeg tenker bensinstasjonen om han ikke kan kjøre av og møte meg ved kapellet, for eksempel. Han har ei rute til ørten forhandlere, så tidspunkt er uvisst, men det tiner jo ikke i bilen min om du kommer etter arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg vet ikke mer, sjåføren og jeg gjør en avtale om hvor det er "nærme og praktisk" å stoppe - så jeg tenker bensinstasjonen om han ikke kan kjøre av og møte meg ved kapellet, for eksempel. Han har ei rute til ørten forhandlere, så tidspunkt er uvisst, men det tiner jo ikke i bilen min om du kommer etter arbeidstid.

Hadde vært veldig kjekt å kunne hente det å Espa egentlig (den vegen opp til deg frister ikke veldig å kjøre med min bil *ler*). Kanskje jeg får til å hente når fyren kommer og leverer. Det ordner seg. Jeg kan tenke meg 5 sekker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Siri skrev:

Hadde vært veldig kjekt å kunne hente det å Espa egentlig (den vegen opp til deg frister ikke veldig å kjøre med min bil *ler*). Kanskje jeg får til å hente når fyren kommer og leverer. Det ordner seg. Jeg kan tenke meg 5 sekker :) 

Jeg noterer meg 5 x 20 kilo, også finner vi ut av hvor og når. Jeg kan jo møte deg et sted også.

Hva slags? Laks eller ikke-laks? (Hører du nødrimet mitt der?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SFX skrev:

Jeg noterer meg 5 x 20 kilo, også finner vi ut av hvor og når. Jeg kan jo møte deg et sted også.

Jepp, 5x20 :). Vi skal vel få til leveransen regner jeg med :) 

3 timer siden, SFX skrev:

Hva slags? Laks eller ikke-laks? (Hører du nødrimet mitt der?)

Jeg vil gjerne ha den med laks ja :) - og siden du nevner det: du er et naturtalent :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...