Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om innendørs parkeringshus i oslo som er døgnåpne (eller mulig å kjøre ut bilen klokken 2-4 på natten) og relativt trygge? Vi skal ha hunder i bilen, så det må være grei temperatur (mer enn 5 grader) + trygt :P

Vi skal på arrangement i morgen (ved stortinget sånn omtrent) sen kveld/tidlig natt, hadde egentlig fått pass til dem, men passerne har blitt syke. Separasjonsangst på ene hunden, så de kan ikke være alene hjemme. Derfor jeg lurer... Prøver selvsagt å søke selv også, men vanskelig å vite hva som er greit.. De fleste husene virker å stenge klokken 00 også. Hmm..

EDIT: Rett etter jeg lagde tråden fant jeg slottsparken p-hus. Noen som vet om det er greit med tanke på hund og sikkerhet?

Skrevet

Jeg kan også anbefale Sentrum P-hus. Jeg jobbet der faktisk en periode, og må si det var bemerkelsesverdig få innbrudd og skader på bilene der. Det var grei temperatur der den gangen i alle fall, bilen tina alltid når den sto der mens jeg var på jobb :p

• Like 1
Skrevet

Flott! Takk, da satser vi på det huset im vi tar turen :D Jeg sendte dem faktisk en fb-melding i går å spurte om temperatur og sikkerhet, og de skrev det samme som dere. Greit å få det bekreftet av uavhengige :)