Gå til innhold
Hundesonen.no

er en time en time?

henrikke

Recommended Posts

Er en time med hunden bare en times hard gåing ?

En time om dagen er det en hund bør ha synes jeg.Så det er det som er målet når båndet smekkes på.

Men er en time en time gåing , eller kan man også legge inn litt hilsing på kjente, "råsnusing med hele kroppen" og slikt?

Er en time en time??

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time her er ikke bare gåing nei. Da hadde både jeg å hunden blitt frustrert. Det er mye sniffing å snusing, trening og lek. Prøver å variere så mye som mulig, både når det kommer til tid, gårute å innhold. Noen ganger passer det seg å treffe andre, andre ganger ikke osv. Å bare gå hadde vært litt kjedelig å bortkastet syns jeg. Jeg setter heller ikke noe tid på turen, jeg tar den som den kommer å legger inn omveier osv, men prøver å holde meg rundt en time på hovedturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time er vell fra du går ut døra til du kommer inn døra igjen!? Samma hva dere har gjort (stå stille tells ikke). Mental trening, fysisk trening, lek osv.

Lunah får en times mosjon hver dag + mental trening. Noen ganger kombinerer vi tur og mental trening, allså tur halvtime, trening halvtime.

Leke litt med hund en stund, spore osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den turen vi går hver dag i skogen tar én time hvis man går hele tiden. Men vi suller og koser oss på toppen,søker etter godbiter,leker og styrer. Så hvis vi har vært ute i tre timer så sier jeg at vi har vært tre timer på tur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...