Gå til innhold
Hundesonen.no

Fortell meg om din basenji!


Sprettballen
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, Eloise skrev:

...men stjeler kanskje til gjengjeld mindre?

Edit2: Jeg scrollet opp for å se litt mer på fine Pim bilder, og da la jeg merke til underteksten på TVen!

Jeg har også lagt merke til den teksten :lol: 

Pim stjal litt fra søpla når hun var yngre altså. Hun liker ikke mat, men kaffegrut og eggeskall ble plutselig veldig godt ;) Jeg tror alle mine hunder en gang i løpet av oppveksten har forsøkt å stjele mat, men det har jeg nulltoleranse for, så det er ikke noe verken Pim eller de andre driver med. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16276905610_8d78e36526.jpg
Litt kattete.

23847068199_d45529ac65.jpg
Her klippet vi klør - avslappet type (oh, the shame! Måtte bare ha med dette bildet)! :lol:

12518315784_9aec031f4e.jpg
He wished. Denne basenjien var et matvrak.

Jeg sier det igjen: vi trenger flere basenjier som Pim!

Kamar var for øvrig kjempeflink løs til han var rett under året. Så bestemte han seg for å stikke av etter noe elgtråkk og kom ikke tilbake. Så da fikk han gå i langline resten av tiden. :lol: Han var for øvrig kjempeflink på innkallingen i langline (turte aldri å slippe ham helt løs etter at han stakk av), og en annen gang var han på tur i sele, så en nabokatt, og vips, så var han ute av selen og løp etter katten (som for øvrig hadde løpt motsatt vei, det hadde ikke han fått med seg ...) mot motorveien. Da holdt man hodet iskaldt, og han kom tilbake til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...