Tina Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Jeg har lige læst Jan Fennell's anden bog og har også læst den første. Er der andre der har læst disse? Jeg bryder mig ikke så meget om dem, men mange jeg har snakket med synes de er vældig gode. Hvad synes I? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Aner ikke engang hvem Jan Fenell er :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 21. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Ja så kan du jo nok ikke lige komme med din mening. Er der evtuelt andre bøger du kan anbefale? Jeg trænger til noget nyt at gå i gang med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Jeg har ikke læst så mange bøger. Tror jeg har læst en 4 stykker, men husker faktisk ikke navnet på dem :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 21. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Nå okay...men sig endelig til, hvis du kommer i tanke om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 21. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Iøvrigt hedder Jan Fennells bøger: "hundelytteren" og "hundelytteren i praksis". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Du MÅ bare lese Turid Rugaas' "På talefot med hunden"..." Dette er en alle tiders bok, som faktisk også har kommet på dansk. Du kan kjøpe den på www.canis.no !!! Gå inn på nettbutikk og hundebøker, scroll nedover, så finner du den! Den er blå Virkelig en må ha bok! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Beskrivelse av boka forresten: "En meget vigtig bog at læse for både nye hundeejere, men også for hundeejere gennem mange år. Bogen har gjort mig opmærksom på ikke at snakke med min hund på mit sprog, men på hundens. Den har ligeledes gjort nogle ting tydeligere for mig og gjort det nemmere at kommunikere med min hund. Når man tænker på konsekvensen af at snakke med hunde "forkert" burde alle faktisk bruge tiden på at lære hundens sprog at kende. Selvom man ikke er hundeejer, kan det være en fordel at aflæse en fremmedhunds signaler, og evt. afvægre en konlikt. Som Turid selv skrev. Hunde opdrager perfekte hvalpe, det er sjældent mennesker kan gøre kunsten efter. Derfor har vi meget at lære mht. hundeopdragelse. At læse denne bog er en fantastisk start. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 21. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Åh ja, den har jeg læst, og jeg synes virkelig også den var god. Kom endelig med flere forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Klikkertræning for din hund?? Har du lest den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 21. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Er det den som Cecilie Køste er medforfatter til? For så har jeg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 22. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 Er der slet ingen der har læst Jan Fennell? Kunne være dejligt at høre om andres meninger .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar