Gå til innhold
Hundesonen.no

Rare sovestillinger

Yakine

Recommended Posts

Skrevet

Hehe, dette bildet tok jeg for ca 2 minutter siden. :D

Synes det var ganske komisk... :icon_redface:

IMG_1714.jpg

Sett inn bilder av deres hunder rare sovestillinger og! :)

Edit: Han sov, men våkna når han hørte at jeg romstrerte for å finne kameraet! ;)

Skrevet

Det går ikke, kommer bare opp masse greier, sånn server greier jeg må skrive inn.

Åkæi, da vet jeg ikke... Jeg kan bare sende de som mms, så da få vi håpe at noen som har litt mer peiling svarer! :)

Skrevet

Jeg har alle bildene på mobilen min, vet ikke hvordan jeg får de på datan :)

Har du bluetooth på mobilen kan du få en sånn usb-bluetooth-ting til å putte i pcen og så overføre den veien. Evt sende de som mms til en mobil som har bluetooth :D

Skrevet

Det går ikke, kommer bare opp masse greier, sånn server greier jeg må skrive inn.

send de som mail til mailen din, det funker no her i huset :)

Skrevet

Her er Bosko sin beste sovestilling:

bosko5.jpg

Nærbilde:

creepysmile1.jpg

Har ikke bilde av Vixie sin beste sovestilling. Da ligger hun på magen med bakbena rett ut. Legger med dette i stedet.

HPIM0070.jpg

Skrevet

chisom04.jpg

Im000455.jpg

sovemedball.jpg

Her har hun sovnet på plenen med ballen ved siden av seg, slå den!!

Im000765.jpg

Her hadde vi vært på langtur og Chicka sovnet mens vi slappet av...

jord.jpg

Her er hele Chicka i sovestillingen.

Skrevet

Har ikke bilde da, men å se på når Tjorven når hun skal legge seg til i saccoosekken er ganske gøy. :)

Stamper og tramper rundt, men når hun tråkker ned en plass, går det opp en annen plass. Når hun først finner seg en god stilling der, rikker hun seg ikke :)

Skrevet

Må bare le her.. hvilket hundeliv biskene våre har...jammen er det synd på dem ,de har det såååå vondt *flirer og humrer*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...