Puera Skrevet 21. September 2015 Rapporter Share Skrevet 21. September 2015 (endret) Heisann! Nå er det straks tid for vår første utstilling og spørsmålet er da hvilke bur dere bruker på utstilling? Tenker da bare på et bur som hunden kan få hvile i mens det skjer andre ting og vi venter. Har sett litt på et enkelt tøybur som kan flatpakkes med håndtak om dette er greit nok. Endret 21. September 2015 av Puera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. September 2015 Rapporter Share Skrevet 21. September 2015 De fleste bruker vel tøybur, evt sammenleggbart stålbur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 21. September 2015 Rapporter Share Skrevet 21. September 2015 Jeg har to av de. Ett av typen gigantisk (det fulgte med teltplugger liksom...) og et mellomstort. Veldig lett å bære med seg. Eneste negative er at det kan være litt "lealøst", så det er en fordel om hunden er rolig i bur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. September 2015 Rapporter Share Skrevet 21. September 2015 Et slikt sammenleggbart tøybur funker helt fint, det er svært mange som bruker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. September 2015 Rapporter Share Skrevet 21. September 2015 (endret) Spørs på hundene Valper og unghunder har jeg for det meste alltid i flykasse eller stålbur pga de er litt kreative og jeg vil ikke at de skal lære seg å bryte ut.En kunne jeg nesten tatt med bare ett teppe til og hun hadde blitt der om hun fikk beskjed om det og bryr seg ikke om omgivelsene.Også den eldste som jeg alltid har måtte tildekke buret til for hun er en bråkmaker på utstilling, spesielt når hun ser meg løpe med andre hunder. Se ann hunden, om den er usikker, trenger skjerming, er kreativ, trenger utsyn/innsyn osv Endret 21. September 2015 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 21. September 2015 Rapporter Share Skrevet 21. September 2015 Jeg bruker tøybur, som jeg trekker over med et teppe på den siden med størst 'vindu'. Mine er vandt til det, men det var en tilvenningstid på Yoshi som hele tiden ville grave seg ut. Nå har han sluttet med det, og tøybur fungerer bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts