Aea Skrevet 8. August 2015 Rapporter Skrevet 8. August 2015 Jeg får ikke logget meg på NKK sine sider? Kommer opp en rar side? Får dere logga dere inn? Siter
Aea Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2015 HTTP Status 500 - type Exception report message descriptionThe server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception org.springframework.dao.EmptyResultDataAccessException: Incorrect result size: expected 1, actual 0 note The full stack traces of the exception and its root causes are available in the GlassFish Server Open Source Edition 3.1.2.2 logs. GlassFish Server Open Source Edition 3.1.2.2 Siter
Aea Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2015 Dette kommer opp hos meg. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 8. August 2015 Rapporter Skrevet 8. August 2015 Hvilken browser bruker du? Om du ikke bruker Explorer prøv det Siter
Aea Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2015 Jeg vet ikke om IPad har noen annen enn safari. Det som er rart er at jeg ikke har gjort noe med nettleseren. Siden på NKK kom bare plutselig på error uten at jeg har gjort noe. Snodige greier. Siter
Aea Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2015 Hvordan fjerner jeg cookied? Siter
Aea Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2015 Skjønner ikke hva cookied er jeg. Hva er det? Siter
xxx12345 Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 http://www.nettvett.no/personvern/informasjonskapsler-cookies/slik-sletter-du-informasjonskapsler-cookies Siter
Aea Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2015 Det kommer ikke opp verktøy hos meg? Også ser det helt annerledes ut på iPad min enn den linken der. Skjønner ingenting jeg... Siter
Fjollebolle Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Du kan laste ned f.eks. Chrome om du vil prøve en annen nettleser. For å finne ut hvordan du kan slette cookies, bare google "delete cookies" sammen med ipad-modellen din Siter
Aea Skrevet 11. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2015 Takk. Lasta ned chrome og nå kommer jeg inn på min side på NKK.no. Takk for hjelpen. 1 Siter
Recommended Posts