Gå til innhold
Hundesonen.no

Syns Du Alltid Din Hund Er Pen?

Basse

Recommended Posts

Skrevet

Felix er ALLTID søt! Men om han alltid er vakker er jo en annen sak.. Det går ganske fort fra å være en nystellt puddel til en som ser litt mer herpa ut <_<

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg syns ikke min rase er noen bilde skjønnhet <_<

Jeg satt faktisk som ett spørsmål tegn når jeg skulle kjøpe: "Vil jeg ha en så stygg rase??" (jeg gikk etter egenskaper ved kjøp) Men jeg er blitt utrolig "bergtatt" at det skarpe utseende og det fantastisk fine bruks eksteriøret rasen har :)

Blaze har blitt "vakker" i mine øyne etterhvert, men mest pga henne, her er det indre skjønnhet som teller :)

gjesp.jpg

Skrevet

Jeg syns ikke min rase er noen bilde skjønnhet <_<

Jeg satt faktisk som ett spørsmål tegn når jeg skulle kjøpe: "Vil jeg ha en så stygg rase??" (jeg gikk etter egenskaper ved kjøp) Men jeg er blitt utrolig "bergtatt" at det skarpe utseende og det fantastisk fine bruks eksteriøret rasen har :)

Blaze har blitt "vakker" i mine øyne etterhvert, men mest pga henne, her er det indre skjønnhet som teller :)

gjesp.jpg

Kelpie er jo noe av de skjønneste som finnes da!! :D

Skrevet

Kelpie er jo noe av de skjønneste som finnes da!! :)

Bergtatt!! Bergtatt er ordet :D:D

Nå er dem fleste bare fantastisk :)

Skrevet

Tja, Raja er vel ikke alltid så pen, men søt er hun alltid. Kan ikke akkurat si at hun er så pen når jeg dusjer henne. Hun ser nesten ut som en strek :(

Skrevet

Nei. Nirm er ikke pen. Kanskje, av og til. Om jeg ser litt dårlig en dag.... :-P He he. Men han har et flott temprament, og er en ellers herlig hund. Men vakker er han ikke....

Bogar derimot er pen. :-)

Skrevet

Eh.. Vel, Zar er ikke en pen belger, men han er en fin hund? Og Dina er en pen belger og en vakker hund? Selv de som ikke kjenner rasen, syns Dina er fin :(

Skrevet

Lunah er ikke så veldig pen her

DSCN5392.jpg

:)

Jeg veit ikke hva hu gjør jeg, men noen ganger så har nesa hennes noen merklige former.

Vell, her er noen av hennes stygge sider. Som dere ser så har hu ganske mange ;)

DSCN1627.jpg

DSCN1298.jpg

DSCN1008.jpg

DSCN0839.jpg

DSCN0745.jpg

DSCN0099.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...