Guest lijenta Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Som over farge er ikke så nøye skal for det meste brukes i sommer så helt ny trenger jeg heller ikke men gjerne rimelig Siter
Snoffe Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Kan sjekke i morgen om den jeg har er så stor. Siter
Guest lijenta Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Er også interessert om det er andre seler i passe utgave, dem må være av en san kvalitet at dem tåler trekket til hunden.@Snoffe vil fortsatt at du sjekker Siter
Snoffe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Er også interessert om det er andre seler i passe utgave, dem må være av en san kvalitet at dem tåler trekket til hunden.@Snoffe vil fortsatt at du sjekker Takk for at du monte meg på det. Skal sjekke nå Siter
Snoffe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 @lijenta Jeg har to y-seler, en hurtta sele som er brun og rød og en trixie sele som er rød. Begge er 80 + rundt ribbeina. Trixie selen har mer å gå på en hurtta selen. Siter
Guest lijenta Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 @lijenta Jeg har to y-seler, en hurtta sele som er brun og rød og en trixie sele som er rød. Begge er 80 + rundt ribbeina. Trixie selen har mer å gå på en hurtta selen. Den trixie selen har vel fleece foring. Det er i tilfelle ikke lurt for den kommer til å bli endel våt. Så blir vel Hurrta sin. han er 79 rundt ribbeina og tror ikke han kommer til å voks noe særlig der Siter
Snoffe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Den trixie selen har vel fleece foring. Det er i tilfelle ikke lurt for den kommer til å bli endel våt. Så blir vel Hurrta sin. han er 79 rundt ribbeina og tror ikke han kommer til å voks noe særlig der Trixie selen har fleece foring ja. Personlig syntes jeg ikke den ble veldig tung når den ble våt (bergens høst ) Begge selene er i hvertall 80 cm rundt, og kan stilles ut litt til som jeg sa. Hvis du vil ha en av dem så sendr du bare en pm til meg Så blir vi enig om noe Siter
Krilo Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Har også en blå Hurtta y-sele i str 80 Siter
Recommended Posts