Heidi Skrevet 20. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2005 Dette var jo både søtt og sørgelig http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270974 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 er enig i at hunden er et familiemedlem som fortjener å være med eieren sin til siste slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Ja den var litt begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Veldig bra synes jeg at hunden får bli med =D> Men som Stian sa: Her står det at presten hadde sagt at det er en stor kirke og liten hund. Og hos oss hadde det blitt liten kirke med stor hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 hehehe! Ja.. det var søtt! Hvis Tini lever når jeg dør vil jeg at hun skal komme i begravelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar