Gå til innhold
Hundesonen.no

Sjarmtrollene

Anne

Recommended Posts

Skrevet

Siden deres er fin den :icon_redface:

Har ett tips da, men du sier jo at du holder på med å ordne på den så det kan jo tenkes at du har sett det selv...

Jeg personlig syns det ble litt mye "hopping" mellom sider, jeg synes menyen kunne ha vært til venstre på litt flere av sidene dine ( som f.eks "kurs/foredrag")...

Masse flotte bilder av Aro & Shaylee!

Gjesteboken er signert :)

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Hva syns dere? Noe som bør forandres?

Jeg er veldig fornøyd med denne, har holdt på lenge. Den er ikke så fanzy som mange andre sine, men til å være meg synes jeg den er bra ;)

Skrevet

Siden så veldig oversiktelig og fin ut... Kjempe fine farger som macher hverandre :D Syns du skal være fornøyd jeg alså :)

Skrevet

Den er ikke så fanzy som mange andre sine

Har sett veldig mye som er mye dårligere enn dette! Du har all grunn til å være fornøyd :)

Hvis jeg skal peke på noe som kan forbedres, må det være det at når du klikker på en av linkene på undermenyen under Aktiviteter, så får du dobbelt opp med den samme menyen.

Skrevet

Flott side Anne! :)

Fine farger som matcher og oversiktelig.

Der der det står adressen på toppen av siden din kunne du kanskje brukt en annen font for å friske opp siden litt mer?

Ellers er det fortsat dobbeltmenyer på Aro og Shaylee, men dette jobber du sikkert med for å få bort :D

En fin side med masse interresant både å lese å se på!

Skrevet

Flott side Anne! :D

Fine farger som matcher og oversiktelig.

Der der det står adressen på toppen av siden din kunne du kanskje brukt en annen font for å friske opp siden litt mer?

Ellers er det fortsat dobbeltmenyer på Aro og Shaylee, men dette jobber du sikkert med for å få bort :D

En fin side med masse interresant både å lese å se på!

Hos meg er det ikke dobbeltmeny på Aro og Shaylee :D Bare på Aktiviteter, men det har jeg ikke fikset ennå... Gidder noen andre gå inn å se?

Skrevet

hei,

om du hiver på noe a:hover effekter, så blir det bra saker :-)

stå på.

Hiver på hvaforno ?

Nå har jeg forandret det det med aktiviteter, og lagt på ny skrift...

Er ikke helt fornøyd med den der ekstra lingjen som kommer opp på Aro, Shaylee, Aktiviteter og Linker... Noen forslag???

Skrevet

Sikkert mange som kan hjelpe deg, men jeg klarer ikke det før jeg har kodeoppsetter dit for siden til f.eks Aro..

• 2 weeks later...
Skrevet

Hiver på hvaforno ?

Nå har jeg forandret det det med aktiviteter, og lagt på ny skrift...

Er ikke helt fornøyd med den der ekstra lingjen som kommer opp på Aro, Shaylee, Aktiviteter og Linker... Noen forslag???

a: hover er vel en annen måte å si "fargeforandring på linken når du holder over den med pila" om jeg ikke tar feil?

feks: www.hundesonen.no holder du over denne forsvinner understreken og fargen blir rød.

Jeg hadde det samme problemet som deg, jeg løste det ved å sette to sider inne i hverandre, noe som er kjempetungvindt å unødvendig, heldigvis fikk jeg hjelp og er nå fast tilhenger av denne koden ;)

Legges under Head, men over overskriften din ;)

<table width="90%">

<tr>

<td align="center"><a href="link til siden du vil linke til feks sommertur_shaylee.htm" target="innhold">navn på side</a></td>

<td align="center"><a href="link" target="innhold">navn på side</a></td>

</tr>

</table>

<hr />

Kontakt meg gjerne på msn/pm om det er noen spm om dette.

• 2 months later...
Skrevet

a: hover er vel en annen måte å si "fargeforandring på linken når du holder over den med pila" om jeg ikke tar feil?

feks: www.hundesonen.no holder du over denne forsvinner understreken og fargen blir rød.

Hvordan får jeg til dette? Har laget en brun side under "Theme" og der har jeg krysset av at alle linkene skal være sorte...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...